woensdag 30 mei 2018

Buiten Bloemetjes
















5 opmerkingen:

  1. Fuchsia is zeker bloemen eraan. Ik vind ook kleuren mooi zijn.Ik kijk vaak naar de Fuchsia in de winkel. Maar bij ons balkon kunnen niet zo tegen. Door de harde wind. Zijn gauw dood. Wel eens geprobeerd. Toch heb heb wel eens neiging om te kopen.Lila bloemetje ken. Dit hebben ook op de balkon staan in de potten. Dan hebben wij wit van kleur. Het bloeit hele zomer door. Zijn vooral erg sterk. Ik heb foto's genoten om te zien. Zachte tinten maak je foto's heel mooi.
    Fijne dag verder. Groetjes Jacqueline & Ferry.������

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lila bloemetje ken ik. Ik moest erachter staan...
      Zonnige dag gewenst. Vraagtekens hoort eigenlijk niet erbij. Ik wou plaatjes neer zetten lukt dan niet. Vandaar zie je vraagtekens...

      Verwijderen
  2. Jamie Jamie, dit smaakt weer naar meer.
    Weetje mams jij hoeft helemaal geen bloempjes te kopen.
    Want of je nu mooie bloempjes uit de winkel op de foto zet of....... onkruid :-) het staat er altijd op zijn mooist bij jouw op de foto.

    Weet je nu ik er over na denk zie ik een gat in de markt.
    Onkruid verkopen als dure, bijzondere plantjes, speciaal voor de fotografie.
    Zeg nu zelf... met jouw foto's boven de advertentie verkopen die plantjes als verse koekjes.

    Mooi blog weer mams, waarbij niet alleen de fuchsia om te zoenen is, ook al is dat natuurlijk geen onkruid :-)
    Dikke kus xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bij het zien van de Fuchsia denk ik gelijk aan het liedje van Annie MG. "Wil u een stekkie en stekkie van de fuchsia, het is een makkelijke plant, eet als t ware uit de hand enz enz".

    Daarna had ik pas tijd om de rest van je fraaie aquarellen te bekijken, want dat zijn ze! Prachtig, zo zacht van kleur en tegelijkertijd zo mooi van scherpte.
    Dat kleine roze bloemetje (laatste foto) heb ik ook staan en heb het ook al tig x gefliepst. Het is zo schattig!

    Wat een vervelend gedoe met weebly, komt het nog wel in orde?

    Ik wens je een fijn weekend, LG Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Janny,
    hierboven is alles eigenlijk al gezegd over je prachtige foto's. De kunst van jou is om het steeds weer geweldig naar voren te brengen waardoor je wel MOET blijven kijken naar deze schitterende bloemen die o, zo mooi en zacht zijn vereeuwigd.
    Ik ben steeds weer verrast van je fotografie Janny.

    Lieve groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen