zondag 15 oktober 2017

Paddo's Alblasserbos










































2 opmerkingen:

  1. Jeetje Janny!!!!!
    Wat is dit ontzettend mooi zeg!!!
    Die mooie zachter kleuren, de prachtige composities met een superzachte uitstraling. Ik zou hier zomaar een paar uur kunnen wandelen en heerlijk alles in me opnemen. Ik denk dat ik heel ontspannen zou worden :-) Topwerk Janny!
    Lieve groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo mams,

    Gelukkig ik heb het weergevonden je nieuwste vintage blog.
    Wat zijn ook deze foto's weer mooi zeg.
    De ene keer een mooie softe achtergrond, de andere keer een uitbarsting van bubbels, dan weer en echte twirl in je foto en als klap op de vuurpijl doe je ook nog aan portretfotografie.

    1 ding staat voor mij vast jij bent een topper in alle vormen van fotografie.

    Die kleine hazenpootjes met de out of focus grote paddenstoel aan de zijkant vind ik briljant.
    En Pacmen :-) zo cool.
    Het piepkleine paarse paddenstoeltje heeft telkens een bubbel van bokeh achter zijn kopje.....MOOI!!
    En het dorp......Sweet!!!

    En ja Thijsje wat moet ik daar nu nog van zeggen ;-)
    Het allerliefste en slimste hondje van NL (en ver daarbuiten)

    Net als gisteren heb ik nu ook weer genoten.

    Dikke kus XXX

    BeantwoordenVerwijderen